List of Articles فخرالدین معروفی Article 1 - اثر تعدیل گر تجانس فرهنگی بر روابط بین فعالیت های بازاریابی درونی و رضایتمندی کارکنان(مورد مطالعه: کارکنان حوزه گردشگری منطقه غرب ایران، عراق و ترکیه) Fakhrodin Maroofi Social Studies in Tourism , Issue 1 , Year , Spring_Summer 2014 Article 2 - مدل تأثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش مطابقت آن با رفتار گردشگران ایرانی Reza Minaee Farshid Namamian Fakhrodin Maroofi Alireza Moradi Social Studies in Tourism , Issue 14 , Year , Autumn_Winter 2019 Article 3 - نقش تعدیل گر تجانس فرهنگی در روابط بین فعالیت های بازاریابی درونی و رضایت مندی کارکنان حوزه گردشگری منطقه غرب ایران، عراق و ترکیه 10.52547/journalitor.36041.9.17.0 Fakhrodin Maroofi Seyed Farhad Hosseini Social Studies in Tourism , Issue 17 , Year , Spring_Summer 2021