رابطه سبک تدریس ادراک شده، انگیزش خودمختار و خلاقیت: ارائه مدل خلاقیت بر اساس نظریه خودتعیینگری
الموضوعات :
                                                    
                                                             افسانه مرزیه
                                                        
                                                            1
                                                            
                                                        
                                                    
                                                    ,
                                                    
                                                        جواد اژه ای
                                                        
                                                            2
                                                        
                                                    
    ,                                                    
                                                        الهه حجازی
                                                        
                                                            3
                                                                
                                                                    
                                                                
                                                        
                                                    
    ,                                                    
                                                        محمود قاضی طباطبايی
                                                        
                                                            4
                                                        
                                                    
                                    
                                               1 -     گروه روانشناسی تربیتی و مشاروه، دانشگاه تهران
                                               
                                               2 -     گروه روانشناسی تربیتی و مشاروه، دانشگاه تهران
                                               
                                               3 -     گروه روانشناسی تربیتی و مشاروه، دانشگاه تهران
                                               
                                               4 -     گروه روانشناسی تربیتی و مشاروه، دانشگاه تهران
                                               
                                       
الکلمات المفتاحية: خلاقیت, انگیزش خودمختار, ابعاد سبک تدریس, نظریه خودتعیینگری,
ملخص المقالة :
هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه ابعاد سبک تدریس ادراک شده و انگیزش خودمختار با خلاقیت دانشآموزان میباشد. بدین منظور نمونهای به حجم 500 نفر از میان دانشآموزان دختر و پسر پایه سوم مقطع متوسطه شهر زاهدان، با روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای انتخاب شدند.
--